ΑΕΚ: Στη μάχη κατά του ρατσισμού
Η ΑΕΚ, για άλλη μια φορά, αντιμετωπίζει με την πρέπουσα «πυγμή» το πολυτάραχο ζήτημα του ρατσισμού, στέλνοντας το δικό της «μήνυμα» για την αντιμετώπισή του.
Η «ένωση» στέκεται ξανά ενάντια στον ρατσισμό και το εκφράζει με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο. Η ομάδα του «δικεφάλου» κοινοποίησε video στη FIFA και την UEFA για τη στάση του παγκόσμιου ποδοσφαίρου απέναντι στους διαχωρισμούς και τη διαδικασία των τριών βημάτων που θα λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια των αγώνων σε περίπτωση ρατσιστικής συμπεριφοράς.
Στο βίντεο πρωταγωνιστούν αρκετοί ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ μεταξύ των οποίων οι Άμραμπατ, Ελίασον, Γκαρσία, Μουκουντί, Σιμάνσκι, Κοϊτά, Μάνταλος, Στρακόσα και Βίντα.
Το βίντεο της ΠΑΕ ΑΕΚ στο Instagram:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
