ΠΑΟΚ: Οδεύουν προς OPEN τα τηλεοπτικά δικαιώματα

Η συνεργασία με τη συνδρομητική πλατφόρμα της NOVA, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, δεν πρόκειται να ανανεωθεί, αφού οι προτάσεις που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι πάροχοι δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Σημαντική στροφή στον τρόπο τηλεοπτικής προβολής του ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει ο ΠΑΟΚ, καθώς σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, οδεύει προς συμφωνία με τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN για την αποκλειστική μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του στο πρωτάθλημα της Super League από την αγωνιστική περίοδο 2025–26.
Η συνεργασία με τη συνδρομητική πλατφόρμα της NOVA, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, δεν πρόκειται να ανανεωθεί, αφού οι προτάσεις που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι πάροχοι δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές από την ΠΑΕ, τόσο σε οικονομικό όσο και σε στρατηγικό επίπεδο. Αντιθέτως, η επιλογή του OPEN, τηλεοπτικού σταθμού πανελλαδικής εμβέλειας και συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη, φέρεται να προσφέρει στον ΠΑΟΚ σημαντικά πλεονεκτήματα: πλήρη έλεγχο του τηλεοπτικού προϊόντος, εμπορική ευελιξία και δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένου περιεχομένου που αναδεικνύει το brand του συλλόγου.
Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες, η συμφωνία με το OPEN δεν περιορίζεται μόνο στη ζωντανή μετάδοση των αγώνων, αλλά περιλαμβάνει ένα ευρύτερο πλαίσιο συνεργασίας με την παραγωγή αθλητικών εκπομπών, pregame και postgame shows, συνεντεύξεων, παρασκηνιακού ρεπορτάζ και ψηφιακής ενίσχυσης του περιεχομένου μέσω πλατφορμών streaming και κοινωνικών δικτύων.
Το τηλεοπτικό πακέτο που σχεδιάζεται χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό αυτονομίας και ευελιξίας, στοιχεία που θεωρούνται κρίσιμα για την εποχή της άμεσης επικοινωνίας με τον φίλαθλο και την ανάγκη για πιο στοχευμένη προβολή της ομάδας. Πηγές από την ΠΑΕ αναφέρουν ότι οι σχετικές ανακοινώσεις είναι θέμα ημερών, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει προπαρασκευαστικές κινήσεις εντός του καναλιού και της ομάδας παραγωγής για να είναι όλα έτοιμα με την έναρξη της νέας σεζόν.
Η απόφαση αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο στρατηγικής ανεξαρτησίας του ΠΑΟΚ σε βασικούς τομείς, με στόχο τη διαχείριση του περιεχομένου του συλλόγου χωρίς ενδιάμεσους, γεγονός που ενισχύει την εμπορική του δυναμική αλλά και την απήχηση στο ευρύ κοινό. Ταυτόχρονα, η μετάδοση από ελεύθερο κανάλι όπως το OPEN αναμένεται να προσφέρει σημαντικά οφέλη και σε επίπεδο τηλεθέασης, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους φιλάθλους – εντός και εκτός Ελλάδας – να παρακολουθήσουν την ομάδα.
Εφόσον το project προχωρήσει όπως σχεδιάζεται, ο ΠΑΟΚ θα γίνει ο πρώτος ελληνικός σύλλογος που επιλέγει μια καθαρά μη συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα για τη μετάδοση των αγώνων του, θέτοντας νέα δεδομένα στην αθλητική μετάδοση και ανοίγοντας ενδεχομένως τον δρόμο για παρόμοιες κινήσεις από άλλους συλλόγους στο μέλλον.
Σε μια εποχή όπου το περιεχόμενο αποκτά στρατηγική σημασία για κάθε οργανισμό, η απόφαση για συνεργασία με το OPEN αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση και να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ροντινέι: Η συνάντηση με τον Ρομάριο
- EuroLeague: Δημοσίευσε βίντεο με highlights του Φουρνιέ διάρκειας 8 λεπτών!
- Formula 1: Pole Position για τον Τζορτζ Ράσελ στον Καναδά
- Μεταγραφές: Τι «υπερβάσεις» πρέπει να κάνει ο Ολυμπιακός;
- Ολυμπιακός: Champions League και ντέρμπι μέσα στην ίδια βδομάδα σε τουλάχιστον έξι περιπτώσεις