Αρης: Ένα ραντεβού με τον Γρηγορίου έμεινε για να επισημοποιηθεί η συνέχιση της συνεργασίας
Οπως έχει γράψει το sportday.gr, οι Θεσσαλονικείς θα συνεχίσει με τον Έλληνα προπονητή στον πάγκο.
Προς το τέλος της εβδομάδας πάει η συνάντηση του Θοδωρή Καρυπίδη με τον Μιχάλη Γρηγορίου για το μέλλον της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Ουσιαστικά αυτός θα είναι ο προπονητής και την επόμενη σεζόν, όπως γράψαμε, και θα πρέπει να γίνει τεράστια ανατροπή για να αλλάξει κάτι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γρηγορίου έχει ενημερωθεί ότι θα ανανεώσει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας και ήδη καταστρώνει τα πλάνα του για την επόμενη περίοδο. Εκεί ουσιαστικά μετατίθεται το ενδιαφέρον, ώστε να τρέξει άμεσα ο μεταγραφικός σχεδιασμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τέιλορ: Ανανεώνει με Βαλένθια - Η ισπανική σύνδεση με Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Ποιος είναι ο παπάς που ζήτησε την φανέλα του Παπανικολάου
- To Mουντιάλ της κλιματικής υποκρισίας
- Μάικ Τζέιμς: Το αντίο στη Μονακό με φωτογραφία Σπανούλη
- Ηρακλής: Εξετάζει τον πρώην μέσο του Άγιαξ Πέλε Κλέμεντ
