ΠΑΟΚ: Το συγκινητικό αντίο του Σάστρε

Ο Ζόαν Σάστρε έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και αποχαιρέτησε τον Δικέφαλο με μια συγκινητική ανάρτηση.

Ύστερα από μία τετραετία στον ΠΑΟΚ, κατά την οποία πανηγύρισε την κατάκτηση του πρωταθλήματος φορώντας τα ασπρόμαυρα, ο Ζόαν Σάστρε ετοιμάζεται να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Η απόφαση του Δικεφάλου να μην ανανεώσει τη συνεργασία μαζί του σηματοδοτεί το τέλος της παρουσίας του στη Θεσσαλονίκη.

Παρά την ολοκλήρωση της κοινής τους πορείας, ο 30χρονος Ισπανός δεξιός μπακ αποχωρεί έχοντας δημιουργήσει έναν ισχυρό δεσμό με τον σύλλογο και τον κόσμο του. Στα τέσσερα χρόνια που αγωνίστηκε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ κατέγραψε 119 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, με απολογισμό επτά γκολ και δέκα ασίστ.

Το ιδιαίτερο δέσιμο που ανέπτυξε με την ομάδα αποτυπώθηκε και στο συγκινητικό μήνυμα που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, μέσω του οποίου αποχαιρέτησε τον ΠΑΟΚ και τους φιλάθλους του.

“Το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ. Μετά από τεσσεράμισι χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους στην ομάδα.

Αλλά πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους οπαδούς για την άνευ όρων υποστήριξη και αγάπη σας σε όλο αυτό το ταξίδι.

Πάντα προσπαθούσα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να φανώ αντάξιος της αγάπης που μου δείξατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.

Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου”, έγραψε στα αγγλικά ο Σάστρε, για να κλείσει την ανάρτησή του με ένα “ευχαριστώ πολύ” (στα ελληνικά) και μία ασπρόμαυρη καρδιά, συνοδεύοντας την ανάρτησή του με ένα video με highlights από την τετραετή παρουσία του στον ΠΑΟΚ.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News