ΙΒΑΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ: «Είχαμε ζωντάνια και αυτό μου άρεσε» (vid)
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, μετά την νίκη του Παναθηναϊκού με 4-1 επί του Ιωνικού, στάθηκε στα οφέλη της εμφάνισης των παικτών του…
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας στην κάμερα της COSMOTE TV μίλησε:
Τη νίκη και την εμφάνιση στο 4-1 με τον Ιωνικό:
«Ναι είμαι σίγουρα ευχαριστημένος. Στη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου είχε ενδιαφέρον το παιχνίδι. Μου άρεσε η εικόνα μας. Είχαμε ζωντάνια στο παιχνίδι μας. Είχαμε και σημεία που χάναμε τον έλεγχο. Ο Ιωνικός έδειξε πως είναι καλός αντίπαλος και καλή ομάδα. Γενικώς είμαι ικανοποιημένος».
Το ότι έπαιξε και φορ ο Παλάσιος:
«Νομίζω ότι στο στιλ του Παλάσιος ταιριάζει να παίζει σε όλες τις θέσεις μπροστά. Με τις συνθήκες μίας ομάδας που προσπαθεί να δημιουργεί νομίζω ότι μπορεί να ανταποκριθεί και σε αυτή. Είχαμε και τα θέματα με τους επιθετικούς και με αφήνει ικανοποιημένο η προσπάθεια του Παλάσιος σε μία θέση που δεν είναι εξοικειωμένος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
