ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ: Οι ποδοσφαιριστές που επέλεξε ο Μιχάλης Γρηγορίου για το ματς με τον Άρη
Η αποστολή της ομάδας της Λαμίας για το εντός έδρας παιχνίδι κόντρα στους Θεσσαλονικείς.
Ο ΠΑΣ Λαμία ανακοίνωσε τους παίκτες που επέλεξε ο Μιχάλης Γρηγορίου για το παιχνίδι της Δευτέρας (18/10) στο ΔΑΚ Λαμίας κόντρα στον Άρη, το τελευταίο για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super league.
Ο Μιχάλης Γρηγορίου συμπεριέλαβε στην αποστολή τους παρακάτω ποδοσφαιριστές:
1. Γκαραβέλης Αθανάσιος
31. Saranov Bojan
3. Σαραμαντάς Γεώργιος
4. Adejo Daniel
12. Martinez Angel
23. Σκόνδρας Ιωάννης
24. Βύντρα Λουκάς
41. Golemic Vladimir
88. Μαζουλουξής Κυριάκος
6. Τζανδάρης Θεοφάνης
7. Nunez Cristopher
10. Tyronne
16. Bejarano Danny
20. Ελευθεριάδης Χρήστος
33. Γκέντσογλου Σάββας
8. Arabuli Bachana
9. Μανούσος Γεώργιος
11. Καραμάνος Αναστάσιος
28. Romanic Lazar
70. Μανουσάκης Γεώργιος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
