ΦΑΜΠΙΟ ΒΕΡΙΣΙΜΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ: «Δεν με κάλεσαν από το VAR για τη φάση του Βράνιες»
Ο διαιτητής του ΑΕΚ-Ολυμπιακός, Φάμπιο Βερίσιμο, τόνισε πως δεν κλήθηκε από το VAR για τη φάση του Βράνιες πριν το 1-2 του Ολυμπιακού.
Σοβαρά παράπονα εκφράζει η ΑΕΚ, καθώς κάνουν λόγο για καθαρό πέναλτι του Μασούρα στον Βράνιες, δευτερόλεπτα πριν το 1-2 του Ολυμπιακού με τον Ελ Αραμπί.
Το γκολ του Ολυμπιακού ελέγχθηκε για οφσάιντ στο VAR, παρόλα αυτά όπως έλεγε ο Πορτογάλος διαιτητής στους ανθρώπους της ΑΕΚ δεν είχε την παραμικρή ειδοποίηση από το VAR για την φάση του Βράνιες.
Δηλαδή όπως ομολόγησε ο διαιτητής δεν ελέγχθηκε καν στο VAR εάν υπάρχει πέναλτι υπέρ της ΑΕΚ, σε μια φάση που ομολογουμένως σηκώνει συζήτηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
