ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤI: Σε καραντίνα 22 άτομα - Θετικός και ο Γκουαρδιόλα (pic)
Η Premier League στο έλεος του κορωνοϊού…
Με ανακοίνωσή της η Μάντσεστερ Σίτι γνωστοποίησε ότι ο Πεπ Γκουαρδιόλα βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Παράλληλα, σε καραντίνα βρίσκεται και το δεξί χέρι του στην Σίτι, Χουάνμα Λίγιο. Ετσι, αμφότεροι δεν θα βρίσκονται στον πάγκο της ομάδας στην αναμέτρηση με την Σουίντον για το FA Cup.
Ωστόσο, το ματς θα διεξαχθεί κανονικά και χρέη προπονητή θα αναλάβει ο Ροδόλφο Μπορέλ.
Αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι συνολικά 21 άτομα από την ομάδα της Σίτι βρίσκονται σε απομόνωση, εκ των οποίων οι 7 είναι παίκτες της πρώτης ομάδας και οι υπόλοιποι μέλη του συλλόγου.
Pep Guardiola will miss tomorrow evening’s FA Cup trip to Swindon Town after testing positive for Covid-19.
⬇️ DETAILS ⬇️
— Manchester City (@ManCity) January 6, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
