Τα δύο πρώτα Grand Prix σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία μας χάρισαν απίθανες μάχες στην κορυφή μεταξύ Λεκλέρκ και Φερστάπεν. Είναι αυτό το μεγάλο δίδυμο της νέας εποχής της Formula 1 ή μήπως Σάινθ, Πέρεζ και Μερσέντες των Χάμιλτον και Ράσελ έχουν διαφορετική άποψη;
Το 2022 γνωρίζαμε όλοι πως με τους νέους κανονισμούς, η Liberty Media σε συνδυασμό με την FIA στόχευαν σε μια νέα, πιο ανταγωνιστική εποχή για την Φόρμουλα 1, με περισσότερες ομάδες να διεκδικούν νίκες και βάθρα. Οι πρώτοι δύο αγώνες της σεζόν σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία ήταν αναμφίβολα η απόδειξη πως η τράπουλα έχει όντως ανακατευθεί για τα καλά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, δεν είναι άλλη από αυτή της κορυφής με τους Λεκλέρκ και Φερστάπεν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις σπουδαίες δυνατότητες των μονοθεσίων τους και να μας χαρίζουν σπουδαίες μάχες «ρόδα με ρόδα» για συνεχόμενους γύρους και στους δύο αγώνες, δείχνοντας ότι στο ξεκίνημα του 2022 είναι ένα κλικ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Θα μπορέσει κάποιος από τους υπόλοιπους πιλότους να σπάσει αυτό το δίπολο στη συνέχεια της σεζόν;
Κάρλος Σάινθ: Ο “smooth operator” θέλει, αλλά μπορεί;
Οι δύο πρώτοι αγώνες της σεζόν βρήκαν τον Κάρλος Σάινθ να τερματίζει στο βάθρο κατακτώντας τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα σε Σακχίρ και Τζέντα. Όλοι γνωρίζουμε πως ο Ισπανός είναι από τους πιο σταθερούς πιλότους στο grid. Ο ίδιος ο Σάινθ, όμως, δεν είναι ικανοποιημένος με την μέχρι τώρα απόδοσή του και δεν σκέφτεται τον εαυτό του σαν το νούμερο 2 της Σκουντερία. Όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει, του λείπουν ακόμα κάποια δευτερόλεπτα για να φτάσει στο επίπεδο που θέλει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μπορεί την περσινή χρονιά να τερμάτισε ψηλότερα από τον Μονεγάσκο ομόσταυλό του, όμως φέτος υπάρχει μια σημαντική διαφορά. Το μονοθέσιο της Φεράρι του δίνει αδιαμφισβήτητα τη δυνατότητα να παλέψει για νίκες και είναι στο χέρι του να εξισορροπήσει και πάλι την κατάσταση στο Μαρανέλο. Αν το καταφέρει, είναι από τους βασικούς υποψήφιους να σπάσει το δίπολο Λεκλέρκ και Φερστάπεν.
Σέρχιο Πέρεζ: Με επιδόσεις σαν της Τζέντα δεν μένει εκτός κουβέντας
Η περίπτωση του Σέρχιο Πέρεζ είναι στο ίδιο μήκος κύματος με του Κάρλος Σάινθ καθώς μιλάμε για τον «θεωρητικά» δεύτερο πιλότο της έτερης ομάδας με το πιο γρήγορο μονοθέσιο του grid, αυτό της Ρεντ Μπουλ. Η προσπάθεια, όμως, που πρέπει να κάνει ο Τσέκο είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς teammate του δεν είναι άλλος, από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή ενώ και η απώλεια του περσινού πρωταθλήματος κατασκευαστών είναι κάτι που τον βαραίνει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όμως φέτος ο Μεξικανός είναι αποφασισμένος, πράγμα που έδειξε περίτρανα στον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας. Δεν ήταν μόνο η Pole Position, αλλά και η όλη οδήγησή του στο πρώτο κομμάτι του αγώνα (κρατώντας τη διαφορά από τον Λεκλέρκ συνεχώς άνω των 2 δευτερολέπτων) μέχρι την άτυχη στιγμή του αυτοκινήτου ασφαλείας που από πρώτο τον έφερε τέταρτο. Με επιδόσεις αντίστοιχες εκείνης της Σαουδικής Αραβίας και με λίγη τύχη παραπάνω, ο Μεξικανός δεν μπορεί να μείνει εκτός κουβέντας.
Η ξεχωριστή περίπτωση της Μερσέντες
Αν κάποιος έλεγε την περσινή σεζόν στον Χάμιλτον ότι σε κατατακτήριες δοκιμές θα τον άφηνε (σε απόλυτα φυσιολογικές συνθήκες) εκτός Q1 ο Λανς Στρολ και σε αγώνα θα πάλευε στα ίσα με μια ΧΑΑΣ χωρίς να καταφέρει να την περάσει, πιθανότατα θα τον πέρναγε για τρελό. Τα «ασημί βέλη», όμως, είναι σε τόσο δραματική κατάσταση, που τα παραπάνω ήταν η πικρή αλήθεια. Είναι η πρώτη φορά στα χρόνια του Χάμιλτον στη Μερσέντες, που το μονοθέσιο βρίσκεται τόσο πίσω σε ταχύτητα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το ενθαρρυντικό κομμάτι για τους φίλους της Γερμανικής ομάδας, είναι ότι ακόμα και σε αυτή την κατάσταση, βρίσκονται στην δεύτερη θέση των κατασκευαστών, εκμεταλλευόμενοι τη διπλή εγκατάλειψη της Ρεντ Μπουλ στο Μπαχρέιν, σε συνδυασμό με την σταθερότατη απόδοση του Τζορτζ Ράσελ.
Ένα, ακόμη, αισιόδοξο στοιχείο για την ομάδα του Τότο Βολφ, είναι πως δεν υπάρχει θέμα υστέρησης του κινητήρα. Το βασικότερο πρόβλημα που καλείται να λύσει η Μερσέντες είναι το γνωστό «porpoising», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά και ο νεαρός Βρετανός πιλότος. Το «porpoising» είναι οι αναπηδήσεις που κάνουν τα μονοθέσια στην ευθεία, εξαιτίας της νέας σχεδίασης του πατώματος των μονοθεσίων και της αυξημένης κάθετης δύναμης που προκαλείται.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το επόμενο ραντεβού της Formula 1 είναι στην Μελβούρνη το τριήμερο 8 με 10 Απριλίου. Στην Αυστραλία, θα αποκτήσουμε όλοι μια πιο ασφαλή εικόνα για τη μάχη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος καθώς θα έχουν μεσολαβήσει δύο εβδομάδες όπου οι ομάδες θα έχουν αναλύσει τα δεδομένα των πρώτων αγώνων, θα έχουν δουλέψει στις αδυναμίες τους και θα έχουν κατανοήσει περισσότερο τη λειτουργία των φετινών μονοθεσίων. Αν, λοιπόν, η Μερσέντες βρει τη λύση του προβλήματός της, θα μπει σφήνα στην πρώτη τετράδα των Λεκλέρκ, Φερστάπεν, Σάινθ και Πέρεζ και μετά από πολλά χρόνια, θα βλέπουμε έξι πιλότους να μάχονται στα ίσα για νίκες. Χωρίς αμφιβολία, η συνέχεια του πρωταθλήματος προμηνύεται συναρπαστική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός - Μπασκόνια: Το τρένο και το αγκομαχητό
- Ολυμπιακός: Το μοναδικό ερωτηματικό του Μεντιλίμπαρ για το ντέρμπι με την ΑΕΚ
- Μπακς - Μπουλς 122-106: Ξύπνησαν για τα καλά τα Ελάφια με 40άρα του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ολυμπιακός ONEX-Γκίζεν 3-1: Οι απουσίες δεν τον σταματούν! - Θρυλική νίκη στο «καυτό» Ρέντη
- Μανούσος Μανουσάκης: Εφυγε από τη ζωή ο εμβληματικός σκηνοθέτης