Γιοβάνοβιτς: «Με προβληματίζει η ευκολία που τρώμε γκολ»
Η πρώτη αντίδραση του προπονητή του Παναθηναϊκού μετά την ήττα-σοκ στο Περιστέρι.
Αμέσως μετά τη λήξη του εφιαλτικού για τον Παναθηναϊκό αγώνα στο Περιστέρι που έφερε την ήττα με 3-2, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς είπε στη NOVA:
«Δεν ήμασταν καλοί, αλλά σίγουρα τα γκολ που δεχόμαστε είναι κάτι που τελευταία έχει γίνει συχνά, είναι κάποια λάθη που κάνουμε, δεχόμαστε πολύ εύκολα γκολ και αυτά δυσκολεύουν την προσπάθειά μας. Μας προβληματίζει η ευκολία που τρώμε γκολ. Δεν φταίνε οι απουσίες, το τελευταίο διάστημα δεχόμαστε εύκολα γκολ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
