Καμαρά: «Πάντα το ίδιο σενάριο»
Δύο ακυρωθέντα γκολ, αλλά και η άδική αποβολή του Ρέτσου με δύο κίτρινες κόντρα στην Κηφισιά, ήταν μερικές από τις φάσεις που ξεσήκωσαν θύελλα διαμαρτυριών από πλευράς Ολυμπιακού.
Μέσω instagram story ο Μαντί Καμαρά πήρε θέση για τα διαιτητικά λάθη στην αναμέτρηση της Κηφισιάς κόντρα στον Ολυμπιακό.
«Πάντα το ίδιο σενάριο», έγραψε ο άσος της πειραϊκής ομάδας.
Υπενθυμίζεται ότι παρά τις αντιξοότητες, με «χρυσό» σκόρερ τον Γιουσέφ Ελ Αραμπί, ο Ολυμπιακός κατάφερε να φύγει από την Καισαριανή με την νίκη κόντρα στην Κηφισιά.
Δείτε το story του Καμαρά:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι

