ΕΠΟ: Κλειδώνει Πέμπτη 23/5 ο τελικός του Κυπέλλου-Θα αποφασιστεί την ερχόμενη εβδομάδα
H EΠΟ έχει προκρίνει τη διεξαγωγή του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας στο Πανθεσσαλικό την Πέμπτη 23 Μαϊου και η Εκτελεστική Επιτροπή θα αποφασίσει οριστικά την ερχόμενη εβδομάδα
Μετά από περιπέτειες για την έδρα και την ημερομηνία του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα σε Αρη και Παναθηναϊκό, η ΕΠΟ έχει καταλήξει και έχει κλειδώσει στη διεξαγωγή του μεγάλου αγώνα την Πέμπτη 23 Μαϊου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου.
Οπως φαίνεται, ο τελικός θα πραγματοποιηθεί χωρίς θεατές, ενώ η οριστική απόφαση θα ληφθεί την ερχόμενη εβδομάδα από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
