Έρευνα: Οι καταναλωτές επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα και γυρίζουν την πλάτη στις online αγορές
Στα φυσικά καταστήματα επιστρέφουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, αναζητώντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, σύμφωνα με έρευνα.
Από τα συμπεράσματα της τελευταίας έκδοσης της τακτικής παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI), στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 23.000 καταναλωτές σε 30 χώρες, προκύπτει ότι ποσοστό 32% εξακολουθεί να επιθυμεί την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν μόνο οι αγορές στο φυσικό κατάστημα.
Επίσης, το 57% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν, ενώ το 68% αναζητούν συμβουλές από ειδικούς για αγορές μεγάλης αξίας, ώστε να διασφαλίσουν ότι κάνουν καλά ενημερωμένες επιλογές. Η έρευνα επισημαίνει ότι, ενώ το 68% των καταναλωτών δέχονται με ευχαρίστηση και εμπιστεύονται εξατομικευμένες από την AI ενημερώσεις για προσφορές και προωθητικές ενέργειες, το 49% δεν είναι ικανοποιημένοι από τα «έξυπνα» chatbots που δεν απαντούν με αποτελεσματικό τρόπο στα ερωτήματά τους. Ποσοστό 33% των καταναλωτών ανησυχούν ότι οι συστάσεις που δημιουργούνται από την AI δείχνουν προκατάληψη προς συγκεκριμένα προϊόντα ή μάρκες.
Διαβάστε περισσότερα στο dailypost.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- ΑΕΚ: Αρχηγού απόντος
- Ολυμπιακός: Το αποθεωτικό story του Ρόντινεϊ με Μουζακίτη - «Πολλή ποιότητα ρε φίλε»
- Κουλούρης: Η αναγέννηση ενός σεσημασμένου σκόρερ - «Καυτός» στην Πολωνία
- Super League: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ατρόμητου επί του Λεβαδειακού
- ΑΕΚ: Σκληρή γλώσσα της Original - «Ματίας, σταμάτα να είσαι μάνατζερ και γίνε σκύλος προπονητής…»