EUROLEAGUE: Η «Φενέρ» γκρέμισε όλα τα αρνητικά ρεκόρ με τρεις πόντους σε μια περίοδο
Απίστευτη αστοχία για την Φενερμπαχτσέ στο πρώτο δεκάλεπτο απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο, αφού η ομάδα του Σάσα Τζόρτζεβιτς πέτυχε μόλις τρεις πόντους και έσπασε όλα τα αρνητικά ρεκόρ.
Το χειρότερο δεκάλεπτο της ιστορίας της στην Euroleague έκανε η Φενερμπαχτσέ, αφού η ομάδα του Σάσα Τζόρτζεβιτς κατάφερε να πετύχει μόλις τρεις πόντους απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο.
Οι Τούρκοι ήταν αγνώριστοι, με την αστοχία τους να είναι απίστευτη, αφού είχαν 1/5 δίποντα, 0/5 τρίποντα και 1/4 βολές, με την πρώτη περίοδο να κλείνει με 22-3 υπέρ των Ιταλών.
Μάλιστα το πρώτο καλάθι μπήκε στα 0:57 πριν τελειώσει το δεκάλεπτο με καλάθι του Χαζέρ.

.@OlimpiaMI1936 held @FBBasketbol to 3-points in the first quarter…
Their lowest ever quarter points total.#EveryGameMatters pic.twitter.com/S61vsWa2FQ
— Turkish Airlines EuroLeague (@EuroLeague) November 12, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
