Formula 1: Αποκλείστηκε από το επόμενο Γκραν Πρι ο Μάγκνουσεν!

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν, γνώρισε την ποινή του αποκλεισμού από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, καθώς έφτασε τους 12 βαθμούς ποινής στη Super Licence του.

Ο σημερινός (1/9) αγώνας του Γκραν Πρι Ιταλίας για τη Formula 1 στην πίστα της Μόντσα, είχε πολλές επεισοδιακές στιγμές. Μία από αυτές, ήταν και η σύγκρουση του Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas με τον Πιερ Γκασλί της Alpine. Ο Δανός προσπάθησε να περάσει τον Γάλλο στην τέταρτη στροφή της πίστας, αλλά οι τροχοί του μπλόκαραν και είχε επαφή μαζί του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με 10 δευτερόλεπτα ποινής όπως έκριναν οι αγωνοδίκες. Παρά το γεγονός ότι τερμάτισε στην δέκατη θέση και πήρε βαθμό για την ομάδα του, η τιμωρία του καταγράφηκε στη Super Licence του με αποτέλεσμα να φτάσει τους 12 βαθμούς ποινής σε ένα έτος, κάτι που θα οδηγήσει στον αποκλεισμό του από τον επόμενο αγώνα, αυτό του Αζερμπαϊτζάν (15/9). Αξίζει να σημειωθεί πως ο Μάγκνουσεν είναι ο πρώτος οδηγός που θα χάσει αγώνα με αυτόν τον τρόπο, έπειτα από τον Ρομέν Γκροζάν το 2012, όταν ο Γάλλος αγωνιζόταν για τη Lotus.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της FIA για την ποινή του Δανού πιλότου:

«Σύμφωνα με το Άρθρο 4.2 του Αγωνιστικού Κανονισμού της Formula 1, η Super Licence του οδηγού με το νούμερο 20 αποκλείεται από τον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος της Formula 1 2024. Ως εκ τούτου, θα αφαιρεθούν οι 12 βαθμοί ποινής του».

Τι δήλωσε και ο ίδιος για το θέμα αυτό:

«Είμαι χαρούμενος με τον αγώνα μας. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις ποινές αυτές. Εννοώ, ποιο το νόημα σε αυτή την περίπτωση; Είχαμε μια ελάχιστη επαφή στην τέταρτη στροφή, δίχως ζημιά για κάποιο μονοθέσιο ή κάποια άλλη συνέπεια. Απλώς χάσαμε και οι δύο τη στροφή, αλλά αγωνιζόμασταν.

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το νόημα, ειλικρινά. Είδα τον Νίκο (σ.σ Χούλκενμπεργκ) να τρέχει με 300 χιλιόμετρα την ώρα και παραλίγο να βρει στις μπαριέρες μετά την επαφή με τον Ρικιάρντο και εκείνος πήρε πέντε δευτερόλεπτα. Σε αυτό το σημείο, δεν ξέρω τι συμβαίνει.

Είμαι χαρούμενος για τον βαθμό που πήρα, καθώς και για την ισορροπία και απόδοση του αυτοκινήτου και τη στρατηγική που ακολουθήσαμε, πάνω στην οποία θα μπορέσουμε να χτίσουμε. Φυσικά και θα μιλήσω στους αγωνοδίκες για το θέμα της ποινής μου, δεν βγάζει το παραμικρό νόημα».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News