EUROLEAGUE: Σε Πάτρα, Μόναχο, Βελιγράδι και Βαρέζε το ANGT το 2022
Η Πάτρα θα είναι μία από τις πόλεις που θα φιλοξενήσουν τα Adidas Next Generation Tournament.
Τα Adidas Next Generation Tournament της Euroleague θα διεξαχθούν και την φετινή αγωνιστική περίοδο και η διοργανώτρια αρχή έκανε γνωστές τις τοποθεσίες των διοργανώσεων.
Η αρχή θα γίνει από το Μόναχο (21-23/01/2022), με το Βελιγράδι να παίρνει σειρά (25-27/02/2022), την Πάτρα να ακολουθεί (25-27/03/2022) και το Βαρέζε να φιλοξενεί το τελευταίο τουρνουά (1-3/04/2022).
Η ανάρτηση:
Confirmed ANGT 2021/22 dates and venues:
?? Munich: 21-23 January 2022
?? Belgrade: 25-27 February 2022
?? Patras: 25-27 March 2022
?? Varese: 1-3 April 2022— Eurohopes (@Eurohopes) November 12, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
