Λιονέλ Μέσι: Εκτόξευσε το instagram της Ίντερ Μαϊάμι - Συμφωνίες γιγάντων για τη μεταγραφή

Ο αντίκτυπος της μεταγραφής του Λιονέλ Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι είναι τεράστιος κι αυτό αποδεικνύεται σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τον GOAT. Πριν καν φορέσει τη φανέλα της αμερικανικής ομάδας, ο Αργεντίνος της “χάρισε” 3,5 εκατομμύρια followers μέσα σε λίγες ώρες, ενώ χρειάστηκαν πολλά παράπλευρα deals για να μετακομίσει στην Αμερική.

Πριν την ανακοίνωση της συμφωνίας με τον Λιονέλ Μέσι, η Ίντερ Μαϊάμι είχε 900.000 followers στον επίσημο λογαριασμό της Instagram και έβλεπε την… πλάτη των LA Galaxy, ο λογαριασμός των οποίων ήταν ο δημοφιλέστερος στο MLS με 1,4 εκατομμύρια ακολούθους.

Χρειάστηκαν μόνο λίγες ώρες μετά τη συμφωνία με τον Αργεντίνο σούπερ σταρ για να εκτοξευθεί ο αριθμός των ακολούθων της ομάδας του Μαϊάμι στα 4,5 εκατομμύρια! Μόλις έγινε γνωστό ότι την επόμενη σεζόν ο Λιονέλ Μέσι θα φορά τη φανέλα της Ίντερ Μαϊάμι προστέθηκαν στον επίσημο λογαριασμό της πάνω από 3,5 εκατομμύρια followers!

Την ίδια ώρα, η Παρί Σεν Ζερμέν, εξακολουθεί να μετρά απώλειες στον λογαριασμό της στο Instagram.

Τα deals που οδήγησαν στη συμφωνία

Μπορεί η οικονομική πρόταση της Ίντερ Μαϊάμι να ήταν η δεύτερη καλύτερη από αυτές που είχε στα χέρια του ο Λιονέλ Μέσι, ωστόσο για να φτάσει να την αποδεχθεί χρειάστηκε να γίνουν πολλά παράπλευρα deals μεταξύ των κορυφαίων brands που σχετίζονται με τον αθλητισμό και όχι μόνο!

Ήδη αποφασίστηκε η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων για τους εντός έδρας αγώνες της Ίντερ Μαϊάμι. Πλέον, η τιμή τους εικοσαπλασιάζεται! Για την αναμέτρηση με την Κρουζ Αζούλ για το League Cup τον Ιούλιο, όπου ο Λιονέλ Μέσι αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του, δεν υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα. Έστω κι αν ένα εισιτήριο κόστιζε 29 δολάρια την Τρίτη (06/06), ενώ την Τετάρτη (07/06) το πιο φτηνό κόστιζε 477 δολάρια!

Όπως έγινε γνωστό, η Apple (η οποία πρόσφατα εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής του MLS για 10 χρόνια έναντι 2.300.000.000 ευρώ) ήρθε σε συμφωνία με το MLS ώστε ένα ποσοστό από τα έσοδα των νέων συνδρομητών του Apple TV+ να καταλήγουν στον τραπεζικό λογαριασμό του Λιονέλ Μέσι. Εκεί θα προβληθεί άλλωστε και το docuseries των τεσσάρων ημερών με πρωταγωνιστή τον 35χρονο Αργεντίνο στα Παγκόσμια Κύπελλα.

Εκτός φυσικά, δεν θα μπορούσε να μείνει η Adidas, η οποία από το 2006 έχει συμβόλαιο με τον Λιονέλ Μέσι. Η Adidas είναι από τους πιο ισχυρούς χορηγούς του MLS και πρόσφατα η συνεργασία των δύο πλευρών ανανεώθηκε για ακόμη 6 χρόνια έναντι του ποσού των 775.000.000, ώστε να προμηθεύει με αθλητικό υλικό τις 29 ομάδες του πρωταθλήματος και να σχεδιάζει την επίσημη μπάλα. Adidas και MLS συμφώνησαν ο Λιονέλ Μέσι να λάβει ένα ποσοστό από την προσδοκώμενη αύξηση κερδών.

Παράλληλα, ο Αργεντίνος θα μπει και στη μετοχική σύνθεση της Ίντερ Μαϊάμι, ακολουθώντας τα χνάρια του ιδιοκτήτη της ομάδας, Ντέιβιντ Μπέκαμ, ο οποίος όταν μετακόμισε στις ΗΠΑ είχε συμφωνήσει να έχει το δικαίωμα να αγοράσει μία από τις νέες ομάδες του MLS έναντι μόλις 23.000.000. Η χρηματιστηριακή αξία της Ίντερ Μαϊάμι βέβαια, πλέον έχει εκτοξευθεί στα 560.000.000.

Τα οφέλη της συμφωνίας Μέσι – Ίντερ Μαϊάμι πάντως δεν είναι μόνο οικονομικά. Οι Αμερικανοί θέλουν να πάρουν λίγη από την αίγλη του Αργεντίνου εν όψει της διοργάνωσης του Copa America το 2024, αλλά και του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2026, όπου ο GOAT ενδεχομένως θα φορέσει για τελευταία φορά τη φανέλα της Εθνικής Αργεντινής.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News