Γιοβάνοβιτς: «Με προβληματίζει η ευκολία που τρώμε γκολ»
Η πρώτη αντίδραση του προπονητή του Παναθηναϊκού μετά την ήττα-σοκ στο Περιστέρι.
Αμέσως μετά τη λήξη του εφιαλτικού για τον Παναθηναϊκό αγώνα στο Περιστέρι που έφερε την ήττα με 3-2, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς είπε στη NOVA:
«Δεν ήμασταν καλοί, αλλά σίγουρα τα γκολ που δεχόμαστε είναι κάτι που τελευταία έχει γίνει συχνά, είναι κάποια λάθη που κάνουμε, δεχόμαστε πολύ εύκολα γκολ και αυτά δυσκολεύουν την προσπάθειά μας. Μας προβληματίζει η ευκολία που τρώμε γκολ. Δεν φταίνε οι απουσίες, το τελευταίο διάστημα δεχόμαστε εύκολα γκολ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
